10 Haziran 2010 Perşembe

Nisan gunu,

16 Mayis... Nisan gunu,

Soz'den 1 hafta sonra, 16 Mayis gunu, nisanimiz Bayburtlular derneginde, mutevazi bir ortamda gerceklesti. Nisan'dan once yasananlar, tum gunun yorgunlugu ve kosusturmaca, nisan salonuna girdigimiz anda tatli bir telas olarak geride kalmisti. Birbirimize o kadar yakismistik ki, her gelen ayni seyi soylemekten kendini alamamisti (Rabbim bizi birbirinden razi olan esler zumresinden eylesin ins). Yuzukler, annemin amcasi Saban amca tarafindan takilip dua edildikten sonra taki toreni basladi. Taki toreninden sonra ortam biraz daha sakinlesmis ve biz de yavas yavas rahatlamaya baslamistik.

Nisan, saat 23'de misafirlerin de dagilmasiyla bitti. Gul yuzlu yarim artik benim nisanlim olmustu ve onu kendimden bir parca olarak hissediyordum. Allahim ne guzel bir duygudur bu insana bahsettigin, cok mutluydum. O gece saat 2'ye kadar gezdik ve daha sonra nisanlimi evine biraktim.

Ya Rabbi, Sen bizi bizden daha iyi tanir ve bilirsin, gizli acik butun hallerimizden haberdarsin. Niyetlerimizi temiz tutmamizi, evliligi dunyevi arzulari tatmin olarak degil Senin rizani kazanmak ve imanimizi tamamlamak icin bir vesile olarak gormemizi nasip eyle. Gul yuzlu, mubarek nisanlimi ve beni bu niyetimizde samimi olan kullarindan eyle ve bizi birbirimize hayirli eyle ins...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder