18 Ocak 2010 Pazartesi

Ailecek bize ilk ziyaretleri,

Gulyuzlu, tatli dilli, bakmaya doyamadigim yarimin ailesi, amcasi ve yengesi ile beraber ilk defa 12 Ocak Sali aksami evimize ziyarete geldiler. O zamana kadar evimize cok misafirler gelmisti ancak o aksamkiler cok farkliydi bizim icin, ozellikle de benim icin. Zira, o misafilerin icindeki en guzel kisi ile hayatimin sonuna kadar beraber olma niyetinde idim Rabbim izin verirse. O aksam 2 saat kadar misafirler bizde kaldilar, yarimle ayni ortamda idik ancak eline dokunamiyor, yuzune bakamiyordum Allahim ne buyuk bir izdirapti benim icin. Annemler, belki bir 5 dk basbasa gorusmemize musaade ederler diye dusundum ancak olmadi, yarimle vedalasamadim, gozlerine doya doya bakamadim, ellerini son bir defa tutamadim.

ABD'ye gitmeden onceki son gorusme, basucumdaki yarime, uzaktan uzaga bakarak, tek kelime bile konusamadan gecmisti.

Allahim, Merve'yi cok seviyorum. Gonlumden geceni hakkimda hayirli eyle, hakkimda hayirli olana gonlumu razi eyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder